Reklama

Overwatch 2 pod ostrzałem fanów. Gracze niezadowoleni z mitycznych skinów

Jeden z najbardziej wyjątkowych elementów Overwatcha 2 ulega ostatnio drastycznym zmianom. Zdaniem fanów mityczne skiny robią się coraz gorsze i przestają być warte grindu Battle Passa.

Przedmioty kosmetyczne w Overwatchu 2 zawsze były tematem, który dzielił społeczność gry. Większość skinów jest do siebie dosyć podobna, a kiedy w ręce fanów wreszcie trafiało coś wyjątkowego, zazwyczaj trzeba było za to słono zapłacić. Ostatnim tego przykładem jest oczywiście Moira, której zamiana w Lilith kosztowała 40 dolarów.

Odpowiedzią na te problemy przedmiotów kosmetycznych Overwatcha 2 były skiny mityczne. W każdym sezonie na końcu Battle Passa znajdował się skin dla konkretnej postaci, o wyjątkowej rzadkości. Oferowały one nie tylko alternatywny wygląd dla bohatera, ale również liczne możliwości modyfikacji, dzięki czemu gracze mogli znaleźć sposób, aby wyróżnić się nad resztą.

Reklama

Niestety w ostatnich paru sezonach sytuacja ta ulega zmianie, a mityczne skiny przestają być aż tak pożądanym przez graczy przedmiotem. Kontrowersje zaczęły się od skina Mythic Onryo Hanzo. Możliwości customizacji było niewiele, wygląd nie robił aż tak dużego wrażenia i szybko zyskał on miano najgorszego skina mitycznego.

Podobne komentarze słychać teraz przy okazji ujawnionego właśnie mitycznego skina Orisy, który zadebiutuje w ósmym sezonie. Krótki zwiastun pokazuje, że dostępnych będzie kilka wariantów kolorystycznych oraz możliwość modyfikacji broni, ale na tym kończą się oferowane przez Blizzard atrakcje. Nie pomaga również fakt, że pokazany model jest łudząco podobny do skina Megasoma.

Jeżeli trend ten będzie kontynuowany w kolejnych aktualizacjach, Blizzard może dorobić się bardzo poważnych problemów ze swoim modelem sezonowym. Od początku Overwatcha 2 zawartość Battle Passa była poddawana pod wątpliwość, a mityczne skiny w oczach wielu osób były jedyną motywacją do regularnej gry. Przy tak mało ekscytujących skinach zainteresowanie sezonami może szybko zniknąć.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Overwatch 2 | Blizzard Entertainment
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy