Reklama

Otwierał skrzynki CS:GO za ponad 100 tys. dolarów. O efekcie lepiej nie mówić

"ohnePixel" uznawany jest za jednego z największych ekspertów i znawców skinów w grze Counter-Strike: Global Offensive. Na ostatniej swojej transmisji twórca postanowił otworzyć skrzynki, paczki z pamiątkami i kapsułki o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. dolarów. Chociaż przedmioty te nie były jego własnością, z całą pewnością ten wieczór streamer nie zaliczy do najbardziej udanych w swoim życiu...

"ohnePixel" brał tym samym udział w jednym z największych i najdroższych przedsięwzięć związanych z otwieraniem przedmiotów w CS:GO w całej historii gry. Wiadomo, że jest to mocno hazardowa zabawa i tylko ogromna dawka szczęścia może pomóc wygenerować spory zarobek. Jak pokazało doświadczenie innych graczy, otwieranie skrzynek we wspomnianej grze zazwyczaj kończy się fiaskiem - najzwyczajniej w świecie - utopieniem pieniędzy.

Reklama

Podobnie też było w przypadku openingu "ohnePixela". Twórca otwierał bogaty asortyment przedmiotów warty blisko 130 tys. dolarów, który składał się z: rozmaitych skrzynek, paczek z souvenirami i kapsuł z naklejkami. Wszystko działo się na jego transmisji na platformie Twitch. Niestety streamerowi nie dopisało szczęście.

Podczas otwierania nie udało mu się zgarnąć nawet jednej unikalnej skórki, w tym noży, które należą do droższego segmentu, jeśli chodzi o wszystkie przedmioty w CS:GO. "ohnePixel" co prawda był bliski pozyskania AK-47 Case Hardened Blue Gem, który potrafi na rynku osiągać oszałamiające kwoty, jednak... także w tym przypadku brakło szczęścia.

Szacuje się, że z przedmiotów wartych 130 tys. dolarów streamer otworzył skiny o łącznej wartości... 4 tys. dolarów, topiąc niemal wszystkie środki przeznaczone na całą tę akcję. Warto jednak podkreślić, że otwierane przedmioty twórca otrzymał wcześniej w formie darowizny warunkiem otworzenia ich wszystkich na transmisji na żywo. Na pocieszenie nadmienić należy, że jego stream przyciągnął w szczycie ponad 230 tys. widzów, a średnia widownia oscylowała w granicach 90 tys. oglądających. Przy okazji "ohnePixel" zgromadził sporo nowych "Followersów" i prawie 30 tys. subskrypcji. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: CS:GO
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy