Reklama

Liga hiszpańska z nowym sponsorem. Jest to znane studio gier

Hiszpańska Primera Division jest jedną z najmocniejszych lig piłkarskich w Europie. Rozgrywki z Półwyspu Iberyjskiego rozwijają się każdego roku coraz mocniej. Teraz władze tejże ligi postanowiły podpisać umowę sponsorską z jednym z największych twórców gier wideo na świecie.

Sport tradycyjny coraz częściej "spotyka się" z grami wideo

Sport tradycyjny i gry wideo bardzo często w ostatnich latach są powiązane ze sobą. Wynika to z faktu, że gaming jest coraz popularniejszą dziedziną rozrywki, a co za tym idzie, sport także chce podejmować różne inicjatywy w powiązaniu ze światem gier wideo. Najczęściej ma to związek z piłkarskimi produkcjami. EA oraz KONAMI od lat walczą o prawa do konkretnych lig piłkarskich, podpisując partnerstwa z drużynami czy nawet całymi rozgrywkami. Rywalizacja na tym polu jest bardzo zacięta, choć trzeba uczciwie przyznać, że Kanadyjczycy wygrywają w cuglach z Japończykami, zgarniając prawa do większości rozgrywek.

Reklama

KONAMI jedynie podbiera licencje na niektóre drużyny czy stadiony. W ostatnich latach do eFootball na wyłączność odeszły takie marki, jak: SSC Napoli, Lazio Rzym czy Atalanta Bergamo. Nie zmienia to faktu, że EA nadal "niszczy" swoich konkurentów liczbą praw licencyjnych. Teraz EA Sports po raz kolejny zacieśnia współpracę z jedną z najlepszych lig piłkarskich świata. Chodzi o ligę hiszpańską, w której jedną z czołowych gwiazd jest Robert Lewandowski.

EA Sports sponsorem tytularnym ligi Lewandowskiego!

Otóż sponsorem tytularnym rozgrywek o piłkarskie mistrzostwo Hiszpanii zostało EA Sports. Od teraz liga będzie nosiła nazwę LaLiga EA Sports. Jednak zmiana sponsora jest dopiero początkiem nowości, jakie czekają kibiców futbolu z Półwyspu Iberyjskiego.

Władze ligi zapowiadają, że zmieni się styl prezentacji przedmeczowej, zmianom ulegnie także tablica przedstawiająca wynik spotkań, nowe statystyki i ciekawostki podczas meczu oraz - co istotne - nowe ujęcia z kamer. Wydaje się zatem, że Primera Division wchodzi w nowy etap pod względem wizerunkowym i technologicznym.

EA Sports ma w tym wszystkim pomóc jako główny partner rozgrywek. Nazwa drugoligowych rozgrywek także ulegnie zmianie. Będzie ona od teraz brzmiała La Liga HyperMotion, co również związane jest z EA Sports - to technologia, dzięki której poruszanie się zawodników w grze wideo jest jeszcze bardziej dokładne i realistyczne.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: EA Sports
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy