Reklama

Kia wspiera e-sport w uniwersum gry League of Legends

Kia Europe rozszerza wsparcie League of Legends o polską komunikację związaną z rozgrywkami e-sportowymi. Kia Polska przy wsparciu Next Level Agency przygotowała dla fanów gier i e-sportu szereg aktywności oraz rozwiązań, które mogą zaskoczyć nawet starych wyjadaczy gry.

  • Kia Europe już piąty rok z rzędu współpracuje z organizatorami gry League of Legends EMEA Championship (LEC)
  • Kampania Kia "Stay True to Your Lane" opiera się na dedykowanych filmach inspirowanych rolami w grze League Of Legends
  • Treści, wydarzenia i towary związane z LEC będą dostępne w centrum Kia Discord, które jest miejscem dla graczy i fanów League of Legends.
  • Kia Polska pierwszy raz w historii rozpoczyna wsparcie oraz komunikację wokół e-sportu. Osią działań jest kontynuowane partnerstwo z League of Legends EMEA Championship (LEC) oraz planowane dodatkowe wyjątkowe działania w Polsce takie jak oficjalne partnerstwo rozgrywek e-sportowych - Ultraliga oraz Ultraliga Super Puchar
Reklama

Kampania Kia "Stay True to Your Lane" będzie miała swoje centrum w centrum Kia Discord. Discord to miejsce dla graczy i fanów League of Legends, w którym komunikują się i rozmawiają. Centrum Kia Discord będzie obejmowało pięć kanałów, z których każdy będzie poświęcony pięciu rolom w grze - aby pokazać różnicę i znaczenie każdego obszaru oraz zaprezentować pasję i zaangażowanie, jakie wszyscy wnoszą do gry. W centrum Kia Discord gracze mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści, konkursów, gadżetów i wydarzeń dostępnych na kanale związanym z daną rolą.

Kia Polska oprócz wcześniej wspomnianej kampanii została również oficjalnym partnerem Ultraligi, czyli zawodowej ligi e-sportowej skoncentrowanej na League of Legends, w której dziesięć drużyn walczy o mistrzowski tytuł już 10 sezonu. Transmisja Ultraligi jest obsługiwana przez Frenzy, transmitowana na kanałach telewizji Polsat Games. Jako oficjalny partner, Kia Polska zamierza wprowadzić szereg dodatkowych treści oraz specjalnych inicjatyw, które wzbogacą turniej o nowe atrakcje dla entuzjastów e-sportu.

Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia "oficjalny partner Ultraligi" oraz logotypu Ultraliga w trakcie obowiązywania umowy, planuje zrealizować szereg materiałów dodatkowych oraz aktywacji specjalnych, które urozmaicą sam turniej i jego transmisję. Przykładowo firma będzie partnerem ULTRANEWSÓW, czyli filmów wideo podsumowujących poszczególne kolejki Ultraligi, emitowanych na kanałach Polsat Games. Kia planuje również produkcję klipów promocyjnych, które będą wyświetlane w trakcie przerw w rozgrywkach. Współpraca obejmuje także organizację konkursów skierowanych do społeczności skupionych zarówno wokół Ultraligi, jak i LEC. O kolejnych działaniach firmy będą informowały w toku współpracy.

League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma e-sportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 800 000 widzów. Kia została głównym sponsorem LEC w 2019 roku i przez lata oferowała graczom i fanom League of Legends wyjątkowe doświadczenia związane z marką, prowadząc kampanie marketingowe obejmujące najnowsze modele.

Esporter/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Ultraliga | League of Legends
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy