Reklama

Mateusz Kaniowski nawiązuje współpracę z agencją WE!RE Fantasy

​Młody dziennikarz sportowy Mateusz Kaniowski, który od kilku lat buduje swoją medialną pozycję w świecie sportów walki, dołącza do agencji influencerskiej WE!RE Fantasy. Dzięki wytrwałości w budowaniu marki osobistej na swoich kanałach ma już setki tysięcy fanów.

Dziennikarze ze świata showbiznesu znani są z tego, że rozmawiają, piszą i nagrywają o życiu gwiazd. Jednak bywają przypadki, że oni sami stają się osobami rozpoznawalnymi gromadząc wokół swojej osoby dużą i zaangażowaną społeczność. Mateusz Kaniowski, który ma 27 lat i jest magistrem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, od kilku lat pnie się do góry, budując bardzo solidną markę w świecie dziennikarstwa sportowego.

Kanu zaczynał swoją przygodę od stażu w Radiu ESKA, by następnie pracować w m.in. w TVN24, telewizji Republika i ostatecznie trafić do świata sportów walki zostając redaktorem portalu MMA.PL.

Reklama

Dzisiaj Kaniowski jest obecny na wszystkich największych galach MMA w Polsce - zarówno tych bardziej profesjonalnych, jak i tych związanych z coraz bardziej popularnymi "freak-fightami". Jego wywiady z zawodnikami i osobami z fighterskiego świata notują setki tysięcy wyświetleń, a sam Kaniowski stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży.

Na swoim kanale na YouTube Mateusz Kaniowski ma już blisko 300 tys. subskrybentów, a liczba obserwujących na Instagramie zbliża się do 100 tys.. W związku z rozwojem marki osobistej, wzrostem popularności i ciągle powiększającej się społeczności, Kanu nawiązał współpracę z agencją influencerską WE!RE Fantasy, której zadaniem będzie dbanie o rozwój marketingowy dziennikarza oraz wsparcie dalszej kariery. Dla marek, współpraca z Mateuszem Kaniowskim to szansa na ekspozycję przed szeroką publicznością.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy