Reklama

Redakcja Esporter.pl

Esporter.pl pozwala być na bieżąco każdemu miłośnikowi gier sieciowych i cieszyć się emocjami, jakie wywołują sporty elektroniczne. Codziennie dostarczamy solidną dawkę informacji na temat najważniejszych turniejów oraz sukcesów i zmian w poszczególnych drużynach. Ponadto oddajemy do dyspozycji przydatne analizy zbliżających się aktualizacji multiplayerowych produkcji, zarówno pod kątem amatorskich, jak i profesjonalnych rozgrywek.

Odsłaniamy kulisy karier ważnych graczy, popularnych twórców internetowych oraz organizatorów największych eventów branżowych. Dodatkowo do dyspozycji oddany został wbudowany player Twitch.tv, dzięki któremu użytkownicy serwisu podczas przeglądania strony, mogą równocześnie oglądać w tle mecze na żywo, a także wszystkie inne transmisje ulubionych streamerów.

Esporter.pl włączony został w 2017 roku w odpowiedzi na coraz szerzej rozrastającą się gałąź branży gamingowej, jaką do tej pory pozostają sporty elektroniczne. Aktualnie pracą redakcji kieruje Przemysław Białkowski, Dyrektor Działu Innowacje w Grupie Interia.

Reklama

Autorzy piszący dla Was w serwisie Esporter.pl

Grzegorz Gajkoś jest zwolennikiem podejścia, iż sport elektroniczny potrafi nieść ze sobą takie same, a niekiedy nawet większe emocje niż sport tradycyjny. W jego przypadku przygoda z szeroko pojętym esportem zaczęła się od Counter-Strike'a - jednak skala zainteresowań w tym obszarze błyskawicznie się poszerzała. Na palcach jednej ręki może wskazać esportowe gry, których profesjonalnych scen nie śledzi.

Zbigniew Pławecki esportowego bakcyla złapał mniej więcej w tym samym czasie co zdecydowana większość osób w Polsce - w momencie, kiedy w jego rodzinnych Katowicach odbyła się pierwsza edycja Intel Extreme Masters. Już wcześniej interesowały go sieciowe potyczki w Counter-Strike’a 1.5 i 1.6, oraz Quake 3 Arena i Unreal Tournament, jednak to dopiero IEM Katowice uświadomił mu z jak potężnym zjawiskiem, jakim jest esport, ma do czynienia. Specjalizuje się w CS:GO, ale także inne dyscypliny esportu, jak League of Legends oraz StarCraft II nie są mu obce. Zwolennik podejścia, według którego esport zasługuje na taki sam szacunek i traktowanie jak sport tradycyjny - w każdym tego aspekcie.

Esport pierwszy raz zwrócił uwagę Tomasza Alickiego w 2014 roku, historycznym meczem pomiędzy Virtus.pro a Ninjas in Pyjamas. Był wtedy już zapalonym graczem, cenił sobie element rywalizacji i zauważył, że oglądając gry, można odczuwać te same emocje, jakie towarzyszyły mu wcześniej w meczach Champions League czy Premier League. Od 2014 roku zaczął interesować się coraz większą liczbą scen esportowych, mnóstwo przyjemności czerpał chociażby z Rocket League, a teraz najwięcej uwagi poświęca League of Legends, Call of Duty i Halo.

Krzysztof Chałabiś jest redaktorem serwisu esporter.pl od 2017 roku. Z grami wideo jest za pan brat od najmłodszych lat, a przede wszystkim lubił gry sportowe i wyścigowe. Od dłuższego czasu jego serca skradł CS:GO, Fortnite czy też Rising Storm 2: Vietnam. Lubi strzelanki, ale gry sportowe nadal go interesują. Na stronie esporter.pl zajmuje się głównie tematyką streamerów na Twitchu, cosplayami czy różnymi wydarzeniami z szerokorozumianego obszaru gamingu. Poza tymi zainteresowaniami lubi także historię, sport oraz tematy społeczne.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy