Reklama

Day of Duel: Powstaje Polska platforma dla graczy. Ambasadorem został Arkadiusz Milik

​Esportowi gracze doczekają się kolejnej przystani, która posłuży im do rywalizacji i rozwijania swoich umiejętności. Z inicjatywy polskiej spółki operacyjnej GGDAB POLSKA S.A. powstaje Day of Duel (DoD), czyli innowacyjna platforma gamingowa dedykowana zarówno amatorom, jak i profesjonalistom. Ambasadorami zostali piłkarz Arkadiusz Milik i gracz, youtuber - Patryk "Rojo" Rojewski.

"Jesteśmy pomostem pomiędzy światem tradycyjnego sportu i gamingu. Dzięki współpracy z takimi specjalistami w swoich dziedzinach, jak Arkadiusz Milik i Patryk "Rojo" Rojewski, nasza platforma łączy w sobie przemyślany projekt, zdrową rywalizację i sportowego ducha" - tłumaczą właściciele tego przedsięwzięcia.

Reklama

Day of Duel. Zasady działania nowej polskiej platformy dla graczy i esportowców

Day of Duel (DoD) stawia przede wszystkim na innowacyjność. Miejsce swojego rozwoju znajdą tutaj amatorzy, jak również profesjonaliści. Aktualnie platforma DoD jest w wersji testowej beta, a plany jej pełnego wdrożenia na rynek sięgają początku 2023 roku. To ma być czas dla spółki na opanowanie wszystkich kwestii związanych z księgowaniem, podatkami oraz systemem informatycznym, który pozwoli jej zaistnieć na rodzimym rynku.

Platforma umożliwi rejestrację każdemu, kto tylko zechce się sprawdzić w esportowej rywalizacji. W Day of Duel funkcjonował będzie system tzw. wpisowego, a wygrana konkretnego pojedynku czy turnieju będzie stanowić sumę wpisowych wszystkich uczestników rywalizacji (pomniejszona o 10% prowizję dla serwisu).

Jak zapowiadają przedstawiciele tej platformy, umożliwi ona kilka typów rozgrywek:

  • Duel (pojedynek 1v1);
  • Multiplayer (zwycięzcą zostanie tylko jeden gracz z całej grupy);
  • Turniej (seria pojedynków na zasadach eliminacji - od 2 do 32 uczestników);
  • Turniej DoD (specjalne rozgrywki organizowane przez platformę; dodatkowa gratyfikacja pieniężna i nagrody sponsorskie).

Spółka nadzorowana będzie przez Komisję Nadzoru Finansowego, dzięki czemu gracze będą mogli w pełni legalnie i bez obaw korzystać ze znanych pośredników i instytucji związanych z płatnościami m.in. z popularnego obecnie BLIKa.

Day of Duel będzie w swoim asortymencie posiadał wiele produkcji growych, poczynając od tych najprostszych, kończąc po te najbardziej zaawansowane. Losowość ograniczona zostanie do minimum, a wszyscy uczestnicy turniejów i innych rozgrywek będą musieli zdać się na swoje umiejętności.

To, co również jest ciekawe i warte podkreślenia, nowa polska platforma umożliwi grę na:

  • komputerach,
  • konsolach,
  • urządzeniach mobilnych z systemem iOS oraz Android.

Twórcy zapowiadają, iż autorski algorytm serwisu będzie w pełni zautomatyzowany. Zadba on m.in. o to, by losowe pojedynki odbywały się między graczami znajdującymi się na podobnym, porównywalnym poziomie.

Z szacowanych prognoz wyczytać możemy z kolei, iż do końca 2025 roku platforma liczy na możliwość rywalizowania w 62 grach i posiadania ponad 130 tysięcy aktywnych użytkowników.

Inwestorem w Day of Duel może zostać każdy

Spółka GGDAB Polska zdecydowała się na model finansowania społecznościowego (ang. crowdfunding) co oznacza, że inwestorem może stać się tak naprawdę każdy. Na oficjalnej stronie projektu w zakładce ‘Pakiety inwestorskie’ dokładnie opisany jest model rzeczonych inwestycji.

System gratyfikacji uzależniony jest od pakietu inwestycyjnego, na który możemy się finalnie zdecydować. W zamian otrzymamy szereg benefitów dedykowanych każdemu pakietowi. Jak podkreślają inicjatorzy przedsięwzięcia: "przynależność do zamkniętej grupy twórców Day of Duel jest niezbywalna".

W pakietach do zdobycia jest m.in. pojedynek z Arkadiuszem Milikiem i "Rojsonem" na platformie gamingowej, personalizowana koszulka meczowa reprezentanta Polski, a także uroczysta kolacja z napastnikiem Olympique Marsylia.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy