Reklama

Call of Duty: Modern Warfare 2. Zwiastun nowego battle passa. Kosztuje krocie

Activision wpada na coraz to ciekawsze pomysły monetyzacji Call of Duty. Najnowszym z nich jest ekskluzywna przepustka sezonowa kosztująca ponad 120 złotych.

Battle Pass jest nieodłączną częścią niemalże każdego współczesnego multiplayera. Fortnite spopularyzował świetny pomysł, który zadowala nie tylko deweloperów i wydawców, ale również graczy. Gry online zarabiają pieniądze na swój rozwój, a ich fani mogą zdobyć dziesiątki przedmiotów kosmetycznych, nie wydając na nie majątku.

Właśnie stosunek ceny do zawartości był zawsze bardzo przekonującym aspektem battle passów. Levelowanie większości karnetów zajmuje oczywiście sporo czasu, ale każdy poziom przynosi kolejne, ekskluzywne często dla konkretnych sezonów nagrody.

Reklama

Activision w trzecim sezonie Call of Duty: Modern Warfare 2 i Warzone 2 ma przetestować BattleCell, nowy battle pass w wersji premium. Zawiera on jeszcze więcej nagród, ale kosztuje aż 30 dolarów, co nie zdarza się w przypadku wielu karnetów. BlackCell ma gwarantuje graczom:

  • Nowy skin do operatora, Pro-Tuned Blueprint, 1100 COD Points oraz kilka przedmiotów odblokowanych zaraz po zakupie karnetu
  • 20 Tier skipów i nowy sektor Battle Passa
  • 12 bonusowych wariantów skinów
ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty: Modern Warfare 2
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy