Reklama

HyperX pozyskuje nowych ambasadorów ze świata gier i sportu

​HyperX, dział firmy Kingston, poinformował, że dwie znane osobistości dołączają do grona ambasadorów marki.

Pierwszym z nich jest Shroud, streamer nr 1 gry PlayerUnknown's Battlegrounds w serwisie Twitch oraz właściciel kanału Twitch z drugą największą liczbą subskrypcji, dołączył do grona ambasadorów marki HyperX. Shroud będzie korzystać z zestawów słuchawkowych, klawiatur, myszy i podkładek HyperX podczas transmitowanych przez siebie rozgrywek. Od momentu rezygnacji z zawodowych występów w ligach CS:GO Shroud wykorzystuje swoją charyzmę i umiejętności, zdobywając coraz większą popularność w serwisie Twitch. Obecnie jego kanał oglądają 153 miliony widzów, a liczba ta stale rośnie. 

Reklama

HyperX podejmuje także współpracę z osobami spoza świata gier i esportu. Doskonałym tego przykładem jest JuJu Smith-Schuster, skrzydłowy drużyny futbolu amerykańskiego Pittsburgh Steelers i miłośnik gier wideo, który będzie współpracować z marką HyperX jako ambasador najpopularniejszych zestawów słuchawkowych w branży gamingowej. JuJu Smith-Schuster będzie korzystać w trakcie gier wyłącznie z zestawów słuchawkowych HyperX, które pozwalają cieszyć się wygodą i znakomitą jakością dźwięku.

Obaj ambasadorzy będą umieszczać oznaczenia HyperX na swoich transmisjach na Twitchu, współtworzyć zawartość wideo oraz występować w czasie wydarzeń i targów gier. Zawodnik NFL niedawno stał się znany w świecie gamingowym, gdy razem z raperami Drakiem i Travisem Scottem oraz słynnym streamerem Ninją wziął udział w rozgrywce transmitowanej na platformie Twitch, pobijając rekord oglądalności tego serwisu. Natomiast Shroud podzieli się również z HyperX swoją unikalną wiedzą, pełniąc funkcję konsultanta na etapie opracowywania przyszłych myszy dla graczy.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy