Reklama

Znana marka piwa sponsorem drużyny NBA2K

​Jedna z drużyn występujących w esportowej lidze NBA - Magic Gaming, podpisała porozumienie ze znaną marką piwa. Wieloletnim partnerem projektu zostało Bud Light.

Jedno z najsłynniejszych piw w USA poczyniło w 2019 roku kilka kroków związanych z elektronicznymi zmaganiami. Przede wszystkim produkt koncernu Anheuser-Busch został sponsorem całej esportowej ligi NBA, a także Overwatch League. Ponadto włodarze dokonali zastrzeżenia kilku haseł w biurze patentowym. Najważniejsze z nich to "oficjalne piwo esportowe".

Teraz marka skoncentrowała się na wsparciu konkretnej drużyny z komputerowych koszykarskich boisk. Mowa o Magic Gaming. Współpraca obu podmiotów ma iść dwutorowo. Z umowy na pewno skorzystają gracze, biorący udział w serii streamów "The 6 Pack", w której to pokazane zostanie ich życie również zza kulis. Ponadto więcej atrakcji otrzymają także fani "Magików", gdyż Bud Light będzie sponsorem serii turniejów na Florydzie.

Reklama

Jak to zwykle bywa w tego typu sytuacjach, komentarz do sprawy wystosowali przedstawiciele obu podmiotów. Pracujący w koncernie Joe Barnes stwierdził, iż opisywana umowa podkreśla zaangażowanie marki w esport. Ponadto liczy on na owocną współpracę przy tworzeniu innowacyjnych treści. Ryan DeVos z Magic Gaming nie ukrył z kolei radości z powodu pozyskania tak znamienitego sponsora, wierząc w to, iż marka da organizacji jeszcze większe możliwości.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy