x-kom AGO dołącza do Team Razer

Razer x x-kom AGO /materiały prasowe

Partnerstwo Razera i x-kom AGO wyznacza nowe trendy w treningu i rozwoju graczy oraz kładzie solidne podwaliny dla wielkich zwycięstw w Polsce i na świecie.

Bardzo ważny dzień dla polskiej organizacji. Razer nabył właśnie nowego partnera do swojego ekskluzywnego projektu esportowego. Współpraca pomiędzy gamingowym gigantem, a jedną z najpopularniejszych organizacji w naszym kraju ma być początkiem dla licznych sukcesów oraz okazją na rozwój dla obu stron.

Reklama

Team Razer to założona w 2012 roku esportowa gałąź Razera. Organizacje należące do tej drużyny zyskują dostęp do wysokiej klasy urządzeń peryferyjnych oraz mają okazję reprezentować markę Razera podczas swojej rywalizacji na scenie esportowej. X-kom AGO znalazło się w bardzo imponującym towarzystwie. Do Team Razer należy bowiem aktualnie bardzo różnorodna grupa organizacji, od żeńskiej drużyny League of Legends z Hong Kongu, przez WILLIAMS Esports, aż po Mousesports czy Evil Geniuses.

Razer w x-kom AGO dostrzegł ich innowacyjne metody treningowe, które organizacja wprowadziła zainspirowana zwyczajami ze sportu tradycyjnego. W 2020 roku zawodnikom x-kom AGO w treningach ma pomagać implementacja AI oraz zindywidualizowane oprogramowanie. Śledzenie aktywności graczy poprzez czujniki noszone na ciele pozwala odkryć słabsze punkty i dowiedzieć się, na czym powinien skupiać się dalszy trening.

Podobnie jak pozostali członkowie Teamu Razer, zawodnicy x-kom AGO zaczęli już używać sprzętów Razera podczas swoich codziennych aktywności. Dla polskiej organizacji jest to gwarancja dostępu do najnowszych technologii, a dla Razera szansa na zebranie uwag dotyczących ich sprzętu od doświadczonych graczy, którzy z ich myszkami i słuchawkami będą spędzać dziesiątki godziny w każdym tygodniu.

Podobną ekscytację na temat tej współpracy wyraża również Jakub Szumielewicz, prezes x-kom AGO, wspominając zrozumienie Razera względem ich filozofii oraz podejścia do systematycznego rozwoju umiejętności.

Na kilka dni przed ogłoszeniem współpracy polskiej organizacji z Team Razer mieliśmy również okazję odwiedzić siedzibę x-kom AGO w Warszawie i porozmawiać chwilę z zawodnikami. Na miejscu czekała na nas trójka graczy Counter Strike'a - Dominik "GruBy" Świderski, Eryk "leman" Kocięba i Patryk "Sidney" Korab - oraz szykujący się do nadchodzącego turnieju w Starcraft 2 na IEM Katowice Mikołaj "Elazer" Ogonowski.

Jak zapowiadał również Razer w materiałach prasowych, zawodnicy zostali wyposażeni w nowy sprzęt. Cała czwórka miała już swoje przemyślenia po pierwszym użytkowaniu bezprzewodowej myszki Viper, klawiatury Hunstman, podkładki Gigantus oraz słuchawek Kraken TE.

Najciekawszym zagadnieniem w temacie nowej współpracy jest zdecydowanie temat sprzętu. Oprócz samego dostarczania urządzeń peryferyjnych graczom x-kom AGO ma również pomóc w rozwoju kolejnych produktów. Zapytany o oczekiwania względem tej relacji GruBy wyraził spory entuzjazm względem zbierania od zawodników dodatkowego feedbacku na temat sprzętu.

Cała czwórka jednogłośnie stwierdziła, że potencjalny udział zawodników esportowych w procesie tworzenia sprzętu gamingowego może się dla Razera okazać kluczowy. Zdaniem GruBego myszka stworzona z ich pomocą bez problemu znalazłaby się w czołówce najlepszych sprzętów i posłużyła wielu wymagającym graczom.

Kto wie, może faktycznie niedługo na naszych biurkach zawita nowa myszka czy klawiatura Razera sygnowana marką x-kom AGO. Jedno jest pewne - zarówno zawodnicy, jak i sam Razer, nie planują ograniczać nowej współpracy do regularnej zmiany sprzętu na nowe produkty Razera. Potencjał takiej relacji widać gołym okiem i jeżeli obie strony faktycznie zaczną czerpać z doświadczenia swoich nowych partnerów, wszyscy mogą na tym mocno skorzystać.

Dowiedz się więcej na temat: x-kom AGO | Razer
Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje