Ubisoft chce stworzyć tytuł dla miliarda graczy

Produkcje Ubisoftu są obecnie bardzo popularne, bez problemu sprzedając się w nakładach przekraczających miliony egzemplarzy. Francuska korporacja ma jednak ambicje na więcej, na pobicie nawet megahitów w stylu Fortnite i PUBG. Celem jest produkcja, która spodoba się miliardowi osób.

Firma ma wiele pomysłów na przyszłość, obejmujących tradycyjne produkcje, ale także nieco bardziej zaawansowane koncepty, jak tryb edukacyjny w Assassin's Creed, kinowe i serialowe adaptacje, usługi strumieniowania, subskrypcje i tak dalej. Cały czas trwa jednak pogoń za tym megahitem.

Reklama

"Kreatywność rośnie, nasz rynek rośnie. Jest coraz więcej fanów. Jeśli dodamy wszystkie technologiczne skoki i nowe możliwości, a także nowe podmioty ryzykujące własne pieniądze na świeże licencje i nowości, otrzymamy fascynujące miejsce dla naszych graczy".

Tak w rozmowie z serwisem GamesIndustry mówił niedawno Alain Corre, dyrektor Ubisoftu odpowiedzialny za tereny Europy, Środkowego Wschodu oraz Azji. Jak przyznaje, trzeba skorzystać z możliwości i zaoferować jak najlepsze produkcje.

"Dzisiaj mamy dwa miliardy graczy. Dyrektor generalny Yves Guillemot mówił niedawno, że za jakiś czas będzie ich pięć miliardów i mamy nadzieję, że za jakieś pięć do dziesięciu lat będziemy mieli grę, która zadowoli miliard fanów na całym świecie" - dodał.

"Wierzę, że nasz segment jest obecnie największy na szeroko pojętym rynku rozrywki. Dwadzieścia lat temu był malutki, a teraz jest największy. Będzie taki moment, w którym wszyscy będą chcieli tworzyć interaktywną rozrywkę" - kończy Corre.

Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje