Team Liquid ogłasza program lojalnościowy dla fanów

​Wygląda na to, że amerykańska organizacja znalazła nowy sposób, żeby nagradzać lojalność swoich fanów. Poznaliśmy szczegóły Liquid+, nowego programu lojalnościowego TL.

Na oficjalnej stronie programu ruszyły zapisy do fazy beta Liquid+. Ogólnym zamysłem nowej inicjatywy jest nagradzanie fanów, którzy oglądają mecze różnych dywizji Teamu Liquid, używają ich hashtagów na Twitterze albo wchodzą w interakcje z różnymi social mediami organizacji.

Reklama

Wystarczy zarejestrować się na stronie programu, połączyć z Liquid+ wszystkie swoje konta na social media oraz platformach streamingowych i zacząć zdobywać punkty. Niemalże każda aktywność jest w stanie zarobić fanom nieco specjalnej waluty ekskluzywnej dla Liquid+. Ponadto, z czasem mają pojawić się również zadania, podobne prawdopodobnie do tych z League of Legends Esports.

Na kanale Travisa Gafforda pojawił się również dłuższy wywiad z Co-CEO Teamu Liquid. Steve opowiada szczegółowo o nowym programie swojej organizacji i jakie motywacje stoją za tym pomysłem. Ze strony Team Liquid to kolejna, bardzo imponująca decyzja biznesowa.

Dla fanów League of Legends będzie to doskonały sposób, żeby zainteresować się różnymi innymi dywizjami swojej ulubionej organizacji. Liquid z kolei jest w stanie nagrodzić swoich fanów za ich lojalność i przy okazji zmotywować ich, żeby zaczęli planować swoje grafiki wokół nadchodzących meczów.

Dowiedz się więcej na temat: Team Liquid

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje