Rusza Ekstraklasa Games - największy turniej EA SPORTS FIFA 19 w Polsce

Już 5 marca rozpocznie się Ekstraklasa Games - największy w historii turniej gry FIFA w Polsce, w którym wziąć udział może każdy, kto gra w najpopularniejszą grę piłkarską na rynku. Tym samym Ekstraklasa dołącza do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły swoje rozgrywki esportowe - m.in. Premier League, Bundesligi, La Ligi, Ligue 1 i MLS.

Ekstraklasa Games ma status ligi partnerskiej EA SPORTS - Official League Qualifier, dzięki czemu będzie to polski turniej dający możliwość walki o punkty w rankingu FIFA 19 Global Series, dzięki którym można awansować na FIFA eWorld Cup 2019. Rozgrywki są przeznaczone dla wszystkich zawodników, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Każdy gracz, bez względu na umiejętności, może wystąpić w barwach swojego ulubionego klubu Ekstraklasy, a tym samym stać się gwiazdą turnieju. Przed najlepszymi otwiera się droga do kariery profesjonalnego gracza.

Reklama

Do udziału w turnieju można zarejestrować się poprzez oficjalną stronę turnieju: EkstraklasaGames.org. W ramach kwalifikacji, jakie odbędą się w dniach 5-21 marca, rozegrane zostaną 32 turnieje online: dla kibiców wszystkich 16 klubów Ekstraklasy na dwóch konsolach: PlayStation 4 i Xbox One. Kwalifikacje odbędą się w systemie play-off, a udział w nich mogą wziąć wszyscy gracze FIFA 19, którzy mają co najmniej 16 lat. Zwycięzcy kwalifikacji będą reprezentować swoje kluby od 30 marca w fazie ligowej. Każdy z 16 zespołów będzie reprezentowany w sumie przez czterech graczy (dwóch na PlayStation 4, dwóch na Xbox One). Obowiązywał będzie tryb gry 1 vs 1, w formule gry online FIFA Ultimate Team. Kluby rozegrają w sumie 30 meczów - 8 najlepszych teamów weźmie udział w Wielkim Finale, który odbędzie się 26 maja. Zwycięski klub zostanie mistrzem Ekstraklasa Games. Transmisje z fazy ligowej i wielkiego finału zostaną zrealizowane w studiu Polsat Games.

Projekt jest realizowany przez grono partnerów, którzy doskonale znają świat esportu i mają ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest Polsat Games, kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 19 - Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska z wiodącą na światowym rynku platformą dla sportów elektronicznych ESL Play, gdzie codziennie w turniejach i ligach biorą udział tysiące graczy. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Lagardere Sports.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: FIFA 19

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama