Reklama

PredatorShot: Napój energetyczny nowej generacji

Acer, właściciel znanej marki gamingowej - Predator, wprowadził na polski rynek swój pierwszy napój energetyczny. Spotkać będzie go można w sklepach pod nazwą PredatorShot.

W odpowiedzi na rosnący rynek gier i napojów energetycznych, firma Acer postanowiła zaprezentować fanom marki najnowszy energetyk - PredatorShot. Według prognoz analityków, średni roczny wzrost konsumpcji napojów energetycznych wyniesie 7,2%, aby osiągnąć kwotę 86 miliardów dolarów do 2026 roku, zaś rynek gier przekroczy 200 miliardów dolarów pod koniec 2023 roku.

Do tej pory tajwańska firma znana była z szerokiego wachlarza komputerów z linii konsumenckich oraz specjalistycznego sprzętu (m.in. notebooki, monitory, akcesoria) dedykowanego profesjonalnym graczom, bliżej znana pod nazwą Predator. Właśnie do tej marki nawiązuje opisywany napój.

Reklama

Gry zmieniają styl życia. Wyznaczają trendy, dlatego częścią filozofii firmy Acer jest ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby esportowców oraz graczy w celu dostarczania im nowych rozwiązań.

PredatorShot (500 ml) jest już dostępny w Polsce. Napój energetyczny Acer można kupić w puszkach o pojemności 0,5l od 21 października w internetowym supermarkecie Frisco.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy