Reklama

Popularny Joe Rogan nie lubi gier wideo

​Joe Rogan to jeden z najpopularniejszych użytkowników serwisu YouTube, gdzie od niedawna - po podpisaniu 100-milionwego kontraktu - prowadzi swój podcast, Joe Rogan Experience. W programie pojawiają się przeróżne osobistości z całego świata, rozmawiając z prowadzącym na różne tematy.

Teraz jednak Rogan znalazł się na cenzurowanym. Dlaczego? Otóż w najnowszym odcinku swojego show prowadzący odważył się skrytykować gry wideo, mówiąc o tej formie rozrywki jako o aktywności, która nie prowadzi so niczego pożytecznego. Trochę jak oglądanie Joe Rogan Experience.

"Gry wideo to prawdziwy problem. Wiesz dlaczego? Bo to świetna zabawa. Gramy, są bardzo ekscytujące, ale nic z tego nie mamy" - mówił Amerykanin, który sam pojawił się w trzech grach wideo, w trzech odsłonach EA Sports UFC w latach 2014 - 2018, gdy był jeszcze związany z MMA.

Reklama

Rogan argumentował dalej, że czas poświęcony na granie można spożytkować znacznie lepiej, ucząc się na przykład sztuk walki. "Można nauczyć się jujitsu, mieć obsesję na tym punkcie. A po trzech latach staniemy się elitarnym zawodnikiem jujitsu, bierzemy udział w zawodach" - tłumaczył.

"Zaczynamy myśleć, że może kiedyś otworzymy własną szkółkę, mogę z tego żyć. Zamiast tego można grać w gry. Trzy lata później będziemy tym samym dzieciakiem, czekającym na kolejną premierę, marnując czas" - wyjaśniał dalej były komik, prowadzący swój podcast w sieci już od 2009 roku.

Za takie stwierdzenia na głowę mężczyzny posypały się głowy krytyki. "Tak samo jak uprawianie sportów jest stratą czasu, oglądanie filmów i telewizji, spędzanie czasu ze znajomymi, czytanie, słuchanie muzyki czy granie na instrumencie" - napisał jeden z komentujących na Twitterze.

Główny zarzut jest taki, że w rozumowaniu Rogana sensowne jest jedynie to, co może w przyszłości przynieść nam namacalne zyski, co jest - jak się wydaje - dość smutnym pomysłem na życie. Sam Tyler "Ninja" Blevins skomentował sprawę i przyznał, że mężczyzna nie wie, jak działa społeczność graczy.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy