Reklama

OWL podpisało umowę z Upper Deck

​Overwatch League regularnie rozwija się również pod kątem promocji i spraw około sportowych. Dowodem na to jest podpisanie umowy pomiędzy Blizzardem, a Upper Deckiem.

Włodarze OWL mocno pracują, by tegoroczne rozgrywki miały najlepsze zaplecze. Z tego powodu partnerami ligi Overwatcha zostali m.in. Coca-Cola, Toyota, State Farm, Intel, T-Mobile oraz OMEN by HP. Ponadto zmagania będą sponsorowane przez markę piwa Bud Light.

Kolejnym współpracownikiem, który porozumiał się z Blizzardem, jest Upper Deck. Dzięki tej korelacji wspomniana firma stworzy dedykowane gadżety dla fanów, związane z OWL. I tak oto fani otrzymają okazję zakupu chociażby kart handlowych z zawodnikami. Pierwsze zestawy kart trafią na rynek 19 czerwca.

Reklama

O podjętej współpracy na linii dwóch podmiotów pozytywnie wypowiedziały się obie strony. Jason Masherah, czyli prezes Upper Deck, powiedział, iż cieszy go fakt dostarczania innowacji w esporcie. Ponadto taka inicjatywa to dla niego dobre ukoronowanie 30-lecia działania marki. Daniel Siegel z Blizzarda stwierdził natomiast, że powstanie kart zawodników może być cenione przez lata.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Overwatch League
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy