ORLEN zaprosiło znanych sportowców do wirtualnej akcji charytatywnej

Robert Kubica /Piotr Molecki /East News

​Sportowy świat wciąż jest storpedowany przez pandemię koronawirusa. Nieco lepiej z tym problemem radzi sobie esportowe środowisko, gdyż szereg eventów wciąż może się odbywać. Ten fakt wykorzystał ORLEN, który zdecydował się na przeprowadzenie serii streamów. Podczas nich fani otrzymają okazję zobaczenia w nietypowej roli znanych polskich sportowców na czele z Robertem Kubicą.

Reklama

W grze można się spotkać

Esportowe zmagania mają aktualnie tę przewagę nad sportowymi wydarzeniami, że zawodnicy i tak łączą się w nich przez internet. Tym samym realne spotkanie nie jest konieczne do wykonywania treningów oraz rozgrywania oficjalnych spotkań. Jedyną różnicą w porównaniu do dotychczasowego życia esportowców to brak międzynarodowych turniejów LAN-owych, na których zazwyczaj pojawia się liczna publika.

Reklama

Orlen wykorzystał zatem sposobność ku temu, by zorganizować specjalną akcję. Z racji, iż firma paliwowa obecnie głównie rozpoznawalna jest w sporcie z działań w Formule 1, wybrane przez nią gry mają również charakter wyścigowy. Mianowicie sportowcy i prowadzący streamy będą grali w wyścigi samochodowe Asseto Corsa oraz Rocket League, w którym toczą się samochodowe mecze piłkarskie.

Znani sportowcy gości streama

Czym byłaby taka akcja, gdyby nie znane postacie, mające przyciągnąć odbiorców. ORLEN wykorzystał swoje sponsoringi, by przekonać cenionych sportowców do wzięcia udziału w cyklu. Potwierdzonymi przez organizatora gwiazdami, jakie pojawią się na streamie, są: Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik, Bartłomiej Marszałek, Paweł Fajdek, Sofia Ennaoui, Andrzej Wrona, Justyna Święty-Ersetić czy Maciej Giemza. Za sobą transmisję ma już z kolei siatkarski mistrz świata Bartosz Kwolek.

Co do specyfikacji całego przedsięwzięcia, to ORLEN zaplanował szesnaście transmisji, gdzie dojdzie do rozgrywania turnieju. Oprócz tego sportowcy sprawdzą się w specjalnym esportowym quizie. Całej akcji przyświeca również charytatywny cel organizowany przez Fundację ORLEN. Streamy można oglądać na platformie Twitch.tv.

W oficjalnym komunikacie inicjatywę skomentowała Anna Ziobroń, piastująca pozycję dyrektora Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN.

Dowiedz się więcej na temat: Orlen

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje