Nowy projekt Red Bulla związany z grami wideo

​23 lipca wystartował nowy YouTube’owy projekt Red Bulla. Austriacki producent napojów energetycznych publikuje filmiki instruktażowe do legendarnej gry akcji Tekken. Pierwszy odcinek już jest na kanale Red Bull Gaming w serwisie YouTube.

Red Bull inwestuje w gaming i esport

Reklama

Red Bull jest jednym z największych przedsiębiorstw na świecie. Producent napojów energetycznych jest zaangażowany w wiele projektów na różnych płaszczyznach.

Wśród swoich biznesowych interesów posiada między innymi dwa zespoły F1, trzy drużyny piłkarskie oraz sponsoruje znanych skoczków narciarskich czy żużlowców.

Ważną gałęzią inwestycji austriackiego giganta jest również esport i ogólnie rzecz biorąc gry wideo. W sieci prężnie działają kanały Red Bull Gaming.

Ponadto "Czerwony Byk" wspiera indywidualnie sportowców. Na tego typu wsparcie może liczyć chociażby polski zawodnik StarCraft2 - Artur "Nerchio" Bloch czy najsłynniejszy streamer i gracz Fortnite na świecie - Tyler "Ninja" Blevins.

Teraz Red Bull postanowił założyć miniakademię wideo na swoim kanale na YouTube. W ten sposób gigant ma zamiar uczyć grać w Tekkena.

Red Bull nauczy grać w Tekkena

Czym jest Tekken? Otóż jest to seria gier bijatyk. Na rynku zadebiutowała w 1994 roku, czym dziś zasłużyła sobie na miano legendarnej. Początkowo dostępna była wyłącznie jako gra arcade na maszynach do gier. Dopiero potem gracze mogli cieszyć się zabawą na konsolach PlayStation czy Xbox.

Siłą rzeczy tytuł stał się szybko popularny i ta rozpoznawalność rosła z każdą kolejną wydaną przez twórców częścią. Do dziś nie ma dużej konkurencji w gatunku gier bijatyk, dzięki czemu Tekken nadal ma bardzo wysoką pozycję.

Zdaje się, że zauważył to koncern Red Bulla. Austriacy postanowili wypuścić na YouTube serię, w której jeden z profesjonalnych graczy - Hoa "Anakin" Luu uczy podstaw gry.

Pierwszy odcinek tej serii został opublikowany 23 lipca. Projekt spotkał się z różnym odbiorem. Niektórzy komentujący zwracają uwagę na to, że Red Bull zbyt późno wykorzystał potencjał gracza, który przed laty miał większą rozpoznawalność.

Seria potrwa sześć odcinków. Na razie nie wiemy, czy jest to początek tego typu tutoriali z różnych gier, czy wszystko zakończy się na Tekkenie. Lecz podobny poradnik do gry w Fortnite wykonany przez "Ninję" z pewnością by przyciągnął rzeszę odbiorców.

Dowiedz się więcej na temat: Red Bull

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje