Nowe hobby Magdy Gessler

Magda Gessler /Andras Szilagyi /MWMedia

​Kuchenne Rewolucje spotykają Fortnite’a...

Fenomen Fortnite’a

Gry wideo zaczynają docierać znacznie dalej, niż z początku przypuszczaliśmy. Sukces Fortnite’a, rozpoczęty gdzieś w okolicach wspólnego grania popularnego rapera, Drake’a, z aktualnie największym streamerem na świecie, Ninją, urósł aktualnie do bardzo pokaźnych rozmiarów.

Przez ostatni miesiąc na najpopularniejszej platformie streamingowej, Twitch.tv, widzowie obejrzeli prawie 100 milionów godzin Fortnite’a. Zaledwie kilka dni temu Tfue, jednego z profesjonalnych graczy, oglądało ponad 170 tysięcy ludzi.

Reklama

Liczby osiągane przez ostatni hit Epic Games można wyliczać dniami i nocami. Można mówić o 30 milionach w puli nagród lipcowego turnieju, można wspomnieć o setkach tysięcy ludzi codziennie zbierających się na Twitchu fanów oraz zarabiającym miliony dolarów Ninjy, który od profesjonalnego grania w Halo przeszedł do własnego Tour organizowanego przez Red Bulla.

Jedno jest pewne: Fortnite jest wszędzie. Grają dzieci, dorośli, piłkarze i koszykarze. Przez ostatni rok branża gier wideo zyskała rozgłos, jakiego nie wiedzieliśmy przez ostatnie dekady.

"Warto podszkolić się z gier?"

Fortnite opanował już telewizory w salonie i komputery wszystkich dzieci. Teraz najwyraźniej pojawi się również w waszych lodówkach, bowiem potencjał branży dostrzegła dzisiaj Magda Gessler.

"Są tu gracze?" - padło pytanie na fanpage’u prowadzącej liczącego już 19 sezonów programu telewizyjnego "Kuchenne Rewolucje". CTSG sugeruje rundę w Overcooked, Polsat Games liczy na odwiedziny Pani Magdy w swoim programie o grach wideo, ESL Polska zaprasza na szkolenia, a niektórzy domagają się rewolucji w swoim składzie w Fifie.

Co z tego wyniknie? Ciężko powiedzieć. Na konkretne odpowiedzi będziemy musieli pewnie jeszcze trochę poczekać. Na razie Magda Gessler ewidentnie sprawdza, co w trawie piszczy. Doszły ją słuchy o popularności gier wideo, więc postanowiła sprawdzić, czy swoich sił w League of Legends czy Fortnite próbował któryś z ponad miliona jej fanów na Facebooku.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Fortnite
Reklama