Reklama

Mastercard ekskluzywnym finansowym sponsorem finałów LCS

​Związek pomiędzy amerykańskimi rozgrywkami League of Legends a Mastercard musi układać się wyjątkowo dobrze. Wczoraj dowiedzieliśmy się bowiem, że firma zostanie ekskluzywnym sponsorem na czas nadchodzących finałów.

Współpraca pomiędzy tymi dwiema markami trwa już od jakiegoś czasu i jest zdecydowanie jednym z najbardziej rozpoznawalnych przedsięwzięć od rozpoczęcia franczyz. Mastercard podczas wydarzeń LAN-owych zasłynął przede wszystkim ze swoich konkursów nagradzających szczęśliwych zwycięzców wycieczką po całej arenie oraz wejściem na zaplecze rozgrywek.

Regularnie podczas transmisji widzimy zadowolony fanów w szalikach i koszulkach swoich ulubionych drużyn opowiadających o szczęściu, jakie ich spotkało. Jest to jeden z głównych pomysłów, jakie realizuje Mastercard w dotarciu do społeczności. Poniżej możecie zobaczyć również nową serię na YouTube firmy, która przedstawia historię legendarnego dżunglera, Stephena "Snoopeh" Ellis.

Reklama

25 sierpnia, podczas finałów LCS pomiędzy Team Liquid i Cloud9, zobaczymy Mastercard jako ekskluzywnego, finansowego sponsora rozgrywek. Nie jest to jednak koniec nadchodzących atrakcji.

Od przyszłego sezonu LCS po zakończonym tygodniu ma rozdawać nagrodę Mastercard LCS Player of The Week. Widzowie będą mogli głosować na swoich kandydatów i również dostawać coś w zamian za celne predykcje.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: League of Legends
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy