Marcin Gortat testuje bronie z popularnych gier

Marcin Gortat - fragment filmu zamieszczonego w serwisie YouTube.com /na kanale: izak LIVE /materiały prasowe

​Marcin Gortat jest już na koszykarskiej emeryturze i inwestuje swój czas w inne projekty. Ostatnio "Polish Hammer" coraz częściej pojawiał się przy esporcie. Na youtube'owym kanale popularnego streamera - Piotra "izaka" Skowyrskiego, znalazł się materiał, w którym obie wymienione osoby sprawdziły w praktyce bronie znane z gier komputerowych.

We wspomnianym filmiku, w serwisie YouTube Skowyrski i Gortat znaleźli się na strzelnicy, gdzie mieli okazję przetestować kilka broni znanych z popularnych gier multiplayer. Przede wszystkim skupiono się na dwóch tytułach: Counter-Strike'u: Global Offensive i Call of Duty: Warzone.

Reklama

"izak" oraz były koszykarz mieli okazję sprawdzić, jak bardzo bronie w prawdziwym życiu różnią się od ich kopii w produkcjach komputerowych. Często osoby odpowiedzialne za elektroniczne twory kładą mocny nacisk na to, by jak najbardziej oddać realizm pistoletów i karabinów w postaci rozrzutu strzału, a także mocy, ciężkości i celności.

Łącznie w materiale wideo przetestowano pięć broni. Skowyrski z Gortatem złapali za karabin M4, Berettę APX, karabin M91, karabin Minimi oraz karabin snajperski X50. Streamer i koszykarz podzielili się swoimi wrażeniami i oceną dotyczącą wrażeń ze strzelania. Cały materiał możecie obejrzeć poniżej.

Choć niewątpliwie możliwość sprawdzenia karabinów w prawdziwym życiu dała obu panom sporo frajdy, to film nie powstał przypadkowo i jest związany z rozpoczynającym się sezonem Polskiej Ligi Esportowej, której rozgrywki transmitowane będą w Polsat Games. Na mundurze "izaka" widnieje logo Polskiej Ligi Esportowej. Co jakiś czas w przebitkach pojawia się także Wojciech "Łozo" Łozowski, który jest odpowiedzialny za PLE.

"Polish Hammer" mocno zaangażował się w nowy rozdział czołowych polskich rozgrywek. Przy przejęciu nazwy przez nowych właścicieli koszykarz stał się jednym z inwestorów projektu, obecnie regularnie go reklamując na swoich kanałach social media oraz pojawiając się w różnego typu promocjach.

Obecny sezon rozgrywek rozpoczął się w tym tygodniu. Mimo nowych władz ponownie podzielono zmagania na grupę mistrzowską oraz profesjonalną. W ważniejszej części znajdują się: HONORIS, Actina PACT, Illuminar Gaming, AVEZ Esport, Wisła All in! Games Kraków, Liquid Biceps, Pompa Team, a także Izako Boars. Szczególnie interesujący wydaje się projekt Jarosława "pashybiceps" Jarząbkowskiego, który powrócił w ten sposób do profesjonalnego grania.

Dowiedz się więcej na temat: Polska Liga Esportowa
Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL