LG UltraGear wzmacnia swoją pozycję w esporcie dzięki współpracy z Gen.G

​LG angażuje się w ogólnoświatowy rozwój esportu i podnosi renomę gamingowych monitorów LG UltraGear.

Firma LG Electronics po raz kolejny zaznacza swoją obecność w szybko rozwijającej się globalnej branży esportu. Tym razem wraz Gen.G Esports (Gen.G) - jedną z największych organizacji tego sektora - będzie rozwijać międzynarodową scenę profesjonalnego gamingu dzięki monitorom LG UltraGearTM.

Reklama

Gen.G, według Forbesa, zajmuje szóste miejsce na liście "najcenniejszych firm esportowych w 2020 roku". Jest właścicielem i managerem ośmiu profesjonalnych zespołów ze Stanów Zjednoczonych, Korei Południowej i Chin - uchodzących powszechnie za ważne na świecie rynki esportowe.

Na każdym z nich najpopularniejszymi grami są: League of Legends, Overwatch i PlayerUnknown’s Battlegrounds. Organizacja Gen.G prowadzi również Gen.G Global Academy, która zapewnia innowacyjne programy edukacyjne, a Gen.G Foundation wspiera rozwój przyszłych liderów branży.

Dzięki własnej linii monitorów gamingowych UltraGear firma LG stara się silnie zaznaczyć swoją pozycję wśród graczy. Poprzez partnerstwo z Gen.G demonstruje wsparcie tej społeczności, zwłaszcza przedstawicieli pokolenia millenialsów i generacji Z. Zastosowanie najnowszych technologii jak 4K, Nano IPS z czasem reakcji gray-to-gray (GTG) na poziomie 1 ms pozwala monitorom na wykorzystywanie możliwości najnowszych gier na PC i konsole na bardzo wysokim poziomie.

Linia monitorów do gier LG UltraGearTM 2021 prezentowana jest na wirtualnym stoisku LG podczas targów CES 2021 - możecie obejrzeć je na poniższym zapisie:

Dowiedz się więcej na temat: LG UltraGear

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje