Kolekcja Louis Vuitton x League of Legends wyprzedana w godzinę

Louis Vuitton /AFP

​Początek współpracy pomiędzy Louis Vuitton a League of Legends zapowiada się bardzo obiecująco. Po odrobinie zamieszania podczas Worldsów przyszedł czas na premierę pierwszej kolekcji, która wyprzedała się zaledwie w godzinę.

Reklama

Rynek gier wideo ma za sobą kilka bardzo dobrych lat. Po tym jak Fortnite otworzył się na kolaboracje z celebrytami, sportowcami i artystami, organizował koncerty na swojej mapie battle royale, a teraz promuje również kolejną odsłonę Gwiezdnych Wojen, przyszła kolej na League of Legends.

Popularna MOBA podeszła do tematu z nieco innej strony, ogłaszając współpracę z Louis Vuitton. Kolaborację zapowiedziano jeszcze w tym roku. Do tej pory w ramach tej nowej relacji zobaczyliśmy logo Louis Vuitton na skrzynki z pucharem Mistrzostw Świata oraz dwa zaprojektowane przez znaną markę skiny.

Reklama

Pierwszy z nich, True Damage Prestige Qyiana, można już zobaczyć w kliencie gry, a drugi wciąż ma dopiero ujrzeć światło dzienne. Przyszedł jednak wreszcie czas, żeby Louis Vuitton zrobił to, na czym zna się najlepiej.

Na ich oficjalną stronę trafiły 34 produkty z kolekcji LVxLoL. Kolekcję można obejrzeć na tej stronie - https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/search/lvxlol. Całość w Europie wyprzedała się w zaledwie godzinę.

Na dodatkową uwagę zasługuje w tym kontekście fakt, że chociaż Louis Vuitton zdecydował się na współpracę z grą wideo, nie zszedł ze swoimi cenami do poziomu koszulek drużyn esportowych.

Najtańszy przedmiot to wyceniony na 170 dolarów szalik, a po drugiej stronie skali znajduje się zegarek za ponad trzy tysiące dolarów.

Dowiedz się więcej na temat: League of Legends

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje