Kit Kat wkroczył w polski esport

​W ostatnim czasie Kit Kat bardziej zadbał o promocje swojej marki w polskiej scenie esportu. Nie tak dawno firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy z AGO Rouge. Później z kolei marka kojarzona z batonami została także przedstawiona jako partner Polsat Games.

Podjęcie współpracy na linii producenta słodyczy, a esportowym kanałem Polsatu można było zobaczyć na social mediach Ultraligi. Rozpoczęcie wspólnych działań obu podmiotów okraszone zostało zabawnym materiałem wideo, w którym główne role odegrali Mikołaj "Silv4n" Sinacki oraz Michał "Avahir" Kudliński.

Reklama

Porozumienie z Polsat Games nie obejmuje jedynie zmagań Ultraligi. Mianowicie logo firmy pojawi się również podczas transmisji w League of Legends European Championship.

"Rozpoczęcie współpracy z tak ważnym partnerem pozwoli między innymi na wprowadzenie do naszych transmisji nowych segmentów, które uatrakcyjnią całe show" - mówi w rozmowie z serwisem satinfo24.pl Bartosz Pawlik, Dyrektor Sprzedaży i Strategii w firmie Frenzy.

To nie pierwsze porozumienie, na jakie w ostatnim czasie zdecydował się Kit Kat. Marka należąca do grupy Nestle porozumiała się niedawno z drużyną występującą w Ultralidze - AGO ROUGE. Efektem tejże korelacji jest m.in. pojawienie się loga marki na wszystkich zdjęciach, jakie publikuje organizacja.

"Niezwykle cieszy nas, że pierwszą współpracę nawiązaliśmy z KitKat, czyli jedną najbardziej popularnych marek z portfolio Nestle. Tym bardziej że jest to także sponsor niezwykle popularnych rozgrywek League of Legends European Championship. Liczymy, że dzięki wsparciu KitKat uda nam się sięgnąć po mistrzostwo kraju, a następnie dobrze zaprezentować się w EU Masters" - tak współpracę skomentował Maciej Opielski, czyli wiceprezydent x-kom AGO.

Dowiedz się więcej na temat: League of Legends

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje