Hyper Scape: Ubisoft wynosi gatunek battle royale na nowy poziom

Hyper Scape /materiały prasowe

​Odkryj nowe, dynamiczne, miejskie battle royale podczas ograniczonego czasowo testu technicznego na PC.

Reklama

Ubisoft ujawnił Hyper Scape, dynamiczną miejską strzelankę pierwszoosobową battle royale free-to-play. Akcja Hyper Scape, tworzonego w Ubisoft Montreal, toczy się w odległej przyszłości roku 2054, gdzie nawet stu śmiałków rusza do wirtualnego miasta Neo-Arcadia, aby wziąć udział w pełnych akcji, dynamicznych starciach o tytuł mistrzowski.

Począwszy od dziś, Hyper Scape jest dostępne w ograniczonym czasowo teście technicznym na PC, na wielu terytoriach w Ameryce Północnej i Europie . Zainteresowani gracze mogą wypróbować ten tytuł podczas technicznego testu, oglądając transmisje twórców zawartości, nadających rozgrywkę z Hyper Scape na Twitchu, z włączonymi Twitch Drops. Dostęp będzie ograniczony, ale w trakcie technicznego testu udostępniane będą dodatkowe Drops.

Reklama

Hyper Scape zostało zaprojektowane od zera jako dynamiczna, pionowa i intensywna rozgrywka battle royale. Trzyosobowe drużyny i gracze solo mogą zanurzyć się w futurystycznym wirtualnym mieście Neo-Arcadia i wziąć udział w dynamicznych starciach, szybko przechodząc z ciasnych uliczek na otwarte dachy i do zabójczych wnętrz.

Hyper Scape zawiera hacki, zdolności, które gracze mogą zbierać w świecie gry tak, jak uzbrojenie. Hacki przyznają zdolności ofensywne i defensywne, pasujące do różnych stylów gry. Podkładanie min, namierzanie przeciwników, ochrona drużyny wielką ścianą czy niewidzialność, aby zakraść się do wrogów - to tylko kilka przykładów hacków, które gracze mogą łączyć i szybko zmieniać. Wszystkie hacki i uzbrojenie można ulepszyć poprzez mechanikę fuzji, aby uzyskać potężniejsze wersje istniejących elementów.

Hyper Scape to liczne innowacje i modyfikacje formuły battle royale, na przykład nieprzewidywalny rozkład, który powoduje rozpad Neo-Arcadii, zgodnie z różnymi wzorami. Pojawia się też niepowtarzalna mechanika echo, która promuje aktywność graczy w walce nawet, gdy ci zostaną powaleni. Na koniec starcia Hyper Scape rozpoczyna się ekscytująca faza ostatecznej walki, podczas której na mapie pojawia się korona Hyper Scape. Gracze mają dwa sposoby na osiągnięcie zwycięstwa - muszą albo podnieść i utrzymać koronę przez 45 sekund albo być ostatnim zawodnikiem (lub drużyną) na placu boju.

W Hyper Scape świetnie się gra i świetnie się je ogląda. Stworzone przy udziale Twitch, rozszerzenie Hyper Scape Crowncast dla Twitch pozwoli widzom wpływać na rozgrywkę w czasie rzeczywistym, co zapewni bezprecedensową interakcję pomiędzy streamerami i ich fanami. Oglądający będą też mieli wpływ na walkę w czasie rzeczywistym - będą głosowali na różne wydarzenia, które wpłyną na wszystkich śmiałków, biorących udział w starciu. Może to być obniżenie ciążenia czy nieskończona amunicja.

Hyper Scape będzie po raz pierwszy dostępne poprzez ograniczony czasowo zamknięty test techniczny na PC - od dziś do 7 lipca. Trzyosobowy drużynowy tryb Crown Rush jest dostępny już teraz, a ograniczony czasowo tryb solo Dark Haze zostanie udostępniony w późniejszej fazie testu. Test zawierać też będzie bezpłatną, dziesięciostopniową przepustkę bitewną, a wszelkie postępy i przedmioty zdobyte podczas testu zostaną przeniesione do kolejnych faz na żywo i pełnej wersji gry.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje