G2 Esports przedłuża swoją współpracę z Paysafecard

​To już czwarty rok z rzędu, kiedy jedna z najpopularniejszych ostatnio organizacji na zachodzie współpracuje z Paysafecard. Wygląda na to, że obu stronom trwający układ przynosi wyjątkowo dużo korzyści.

Większość aspektów współpracy pomiędzy G2 Esports a Paysafecard ma pozostać dokładnie taka, jak była. Oznacza to między innymi, że organizacja nie będzie musiała szyć nowych koszulek. Logo firmy pozostanie na social mediach organizacji, streamach jej członków, a sam Paysafecard wciąż ma organizować ekskluzywne wydarzenia dla fanów G2.

Reklama

Obie strony tej współpracy wydają się być bardzo zadowolone z obowiązujących warunków. Carlos "Ocelote" Rodriguez, CEO G2 Esports, otwarcie mówi, że Paysafecard jest najstarszym partnerem organizacji i cieszą się z kontynuacji tej relacji.

W wyniku tego wsparcia powstaje również sporo contentu, jak chociażby zeszłoroczny Making the Squad. G2 Esports, we współpracy z Paysafecard, stworzyli talent show dla graczy Fortnite, który czwórkę szczęśliwców nagrodził pozycją full-time streamerów w organizacji.

Przedstawiciel Paysafecard, Konstantinos Maragkakis przyznaje z kolei, że gracze są jedną z ich większych grup targetowych. Obecność na koszulkach tak popularnej i utytułowanej organizacji jak G2 Esports może znacząco pomagać im w docieraniu do młodych fanów gier wideo. Z podobnych powodów firma zdecydowała się prawdopodobnie przedłużyć w lutym tego roku współpracę z ESL.

Dowiedz się więcej na temat: G2 Esports

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama