Chińska scena League of Legends otwiera się na nowych partnerów

​TJ Sports planuje poszerzyć LPL o parę nowych drużyn.

Kilka dni temu w Hainan Boao Asia International Conference Center odbył się Tencent Global Esports Annual Summit, w której uczestniczył między innymi CEO TJ Sports. Jin "Bobby" Yibo oraz "Lin "Leo" Song podzielili się nie tylko kilkoma interesującymi statystykami odnośnie chińskiej sceny League of Legends, ale również zdradzili swoje plany na przyszłość.

Reklama

Jeżeli chodzi o poprzedni rok, content LPL przekroczył magiczną barierę 30 miliardów widzów. Złożyło się na to ponad 15 miliardów widzów oglądających rozgrywki na żywo, 2,5 miliarda godzin spędzonych na oglądaniu turniejów oraz 70 milionów widzów na każdą minutę transmitowanych meczów.

Panowie planują najwyraźniej iść za ciosem i skorzystać z imponujących liczb, jakie udało im się osiągnąć w 2018 roku. LPL, które już teraz jest największą pod względem liczby drużyn sceną League of Legends na świecie, planuje otworzyć się na kolejne drużyny. Według The Esports Observer, slot ma kosztować co najmniej 11,5 miliona dolarów.

Ponadto, pod koniec panelu przedstawiciele TJ Sports oraz Riot Games ogłosili, że League of Legends World Championship w 2020 roku odbędzie się właśnie w Chinach. Największy turniej w kalendarzu trafi więc do kraju, który pod względem esportowym zawsze stał na samym szczycie statystyk.

Dowiedz się więcej na temat: League of Legends

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL