Reklama

20th Century Fox nawiązuje współprace z Epic Games

Słynne studio filmowe 20th Century Fox nawiązało współpracę z platformą gier społecznościowych Overwolf. Celem współpracy jest turniej Fortnite; Battle Royale, który ma wypromować najnowszą produkcję studia – „Dzieciak, który został królem”.

To nie pierwszy raz, gdy Fortnite nawiązuje współpracę z szeroko pojętą branżą filmową. Niespełna rok temu studio odpowiadające za Fortnite - Epic Games nawiązało współpracę z Marvel Studios. Dzięki temu w grze pojawił się specjalny tryb, w którym można było się wcielić w Thanosa - jednego z bohaterów filmu Avengers: Infinity War, który miał premierę właśnie w okresie, gdy owy tryb wszedł do Fortnite.

Teraz znane na całym świecie studio filmowe 20th Century oraz platforma gier społecznościowych Overwolf za pomocą Fortnite: Battle Royale będą starali się wypromować film "Dzieciak, który został królem". Producenci filmowi zorganizują konkurs w grze Fortnite. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda o wysokości 1000 V-Dolców (wewnętrzna waluta w grze) oraz zestaw gier o wartości 2,5 tysiąca dolarów.

Reklama

Na razie nie znamy szczegółów owego konkursu. Wyzwanie ma wystartować w sobotę 12 stycznia. Akcja ma na celu zainteresować filmem głównie młodszą widownię.

Krzysztof Chałabiś

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy