Reklama

AGO Esports nawiązuje współpracę z marką Łomża

AGO Esports nawiązało współpracę z marką Łomża. Jest to pierwsza w historii polskiego esportu kooperacja organizacji sportów elektronicznych z przedstawicielem branży browarniczej.

Współpraca organizacji AGO Esports z marką Łomża obejmować będzie szereg aktywacji na profilach społecznościowych Jastrzębi i ich podopiecznych, ale co najciekawsze organizacja zostanie partnerem merytorycznym w esportowych projektach marki,  zapewniając tym samym dostęp do swoich zasobów intelektualnych i infrastrukturalnych. W ramach tych działań AGO wspierać będzie Łomżę w promowaniu właściwych postaw wśród fanów sportów elektronicznych, wspomagać amatorów oraz rozwijać branżę w Polsce, budując jednocześnie pozytywne konotacje z samą marką Łomża i jej produktami bezalkoholowymi.

Reklama

AGO Esports to organizacja, której właściciele wywodzą się ze sportu tradycyjnego. Jako pierwsi w Polsce wprowadzili do drużyny pozycję performance coacha, czyli osobę odpowiedzialną za rozwój mentalny i fizyczny zawodników. Stanowisko to w AGO Esports piastuje Sebastian Krzepota. Podopieczni "Jastrzębi" dbają o zdrowie, regularnie uczęszczają na siłownię oraz biorą udział w wydarzeniach sportowych, a sami zarządcy też biorą pod uwagę kondycję fizyczną zawodników, dlatego partnerstwo AGO z marką Łomża obejmować będzie jedynie promowanie piwa bezalkoholowego.

AGO Esports to profesjonalna organizacja sportów elektronicznych z siedzibą w Warszawie, której zawodnicy rywalizują grając w najpopularniejsze tytuły e-sportowe na świecie, w tym m.in.: Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite i StarCraft 2. 

Krzysztof Chałabiś

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy