UPS uratował finał Let's Play Częstochowa

Tegoroczny turniej komputerowy Let’s Play Częstochowa przyciągnął prawie 25 tysięcy widzów oraz ponad 800 graczy. W finałowej rozgrywce turnieju Counter-Strike cichym bohaterem został zasilacz awaryjny UPS.

W dniach 8-9 kwietnia Hala Sportowa Częstochowa była miejscem pasjonują-cych zmagań e-graczy. Zespoły rywalizowały w turniejach Counter Strike, Leauge of Legends, FIFA, PES 2017 oraz Hearthstone. Imprezie towarzyszyły również konferencje dotyczące cyberbezpieczeństwa czy zabawy dla najmłod-szych jak np. Kinect Sports. 

Reklama

Najwięcej emocji dostarczył ostatni dzień, w którym najlepsi gracze walczyli o pulę nagród zawierającą łącznie 70 tysięcy złotych. Chwilę grozy przeżyli organizatorzy, kiedy podczas finału Counter-Strike: Global Offensive rozgrywanego pomiędzy Pompa Team Yellow a Izako Boars doszło do awarii zasilania. Skutkiem był całkowity blackout oświetlenia sceny i transmisji meczu na scenie głównej.

Na szczęście na wysokości zadania stanęły systemy podtrzymania napięcia firmy EVER, którymi objęte były stanowiska graczy na scenie głównej i cała infrastruktura sieciowa. Gracze nawet nie zauważyli awarii zasilania, podobnie jak widzowie śledzący transmisję on-line. Ostatecznie zwyciężyła ekipa Pompa Team Yellow, zaś zasilanie przywrócono po 15 minutach.

Organizator imprezy od ubiegłego roku współpracuje z firmą EVER, rodzimym producentem systemów zasilania gwarantowanego. W tym roku producent dostarczył do zabezpieczenia komputerów dwanaście modeli ECO LCD 1000, każdy o mocy 1000 VA. Całość dodatkowo zabezpieczał duży system Powerline du-al 11/31 z dodatkowym modułem bateryjnym o mocy wyjściowej 20 kVA, prze-znaczonym do zabezpieczania sieci komputerów oraz serwerów.

Let’s Play w liczbach:

  • Ponad 800 graczy
  • 407144 widzów oglądających transmisje online
  • 153 komputery i monitory wykorzystywanych tylko do części turniejowej
  • 200 komputerów i monitorów na imprezie ogółem
  • 20 konsol do rozgrywek w turnieju PES2017
materiały prasowe

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL