ROCCAT prezentuje swoją pierwszą grę wideo – Sick City

​ROCCAT rozszerzył swoją działalność i otworzył studio tworzące gry wideo. Pierwsza pozycja, która zostanie wydana pod banderą ROCCAT Games Studio, to gra taktyczna prowadzona w czasie rzeczywistym - Sick City. Premiera tytułu w wersji Early Access odbędzie się najprawdopodobniej podczas tegorocznych targów Gamescom w Kolonii.

Bohaterowie oraz pojazdy wszystkich stron konfliktu dostępnych w grze charakteryzują się odmienną, unikatową oprawą graficzną. Sama rozgrywka to połączenie kilku klasycznych tytułów: planowanie manewrów taktycznych znanych z Commandos, prowadzenie działań bez konieczności wydobywania minerałów oraz tworzenia budynków występujące w Company of Heroes i wykorzystywanie unikatowych bohaterów oraz ich potężnych zdolności niczym w WarCraft III.

Reklama

Podstawą strategii w post-apokaliptycznym świecie Sick City tworzonym przez deweloperów ROCCAT jest natychmiastowa reakcja na ruchy przeciwnika oraz konieczność stosowania odmiennych taktyk w zależności od aktualnej sytuacji na polu bitwy. W trakcie rozgrywki, punkty zasobów potrzebne do wzywania nowych jednostek będą generowane automatycznie. Ilość zdobywanych surowców będzie można zwiększyć dzięki specjalnym strefom zajmowanym przez bohaterów. Liderzy w Sick City pełnią kluczową funkcję - ich zabicie oznacza koniec rozgrywki. Dodatkowo, czempioni mogą przejmować wrogie bazy. Drugim sposobem na zwycięstwo jest zdobycie i utrzymanie przez 30 sekund sztabu przeciwnika. 

Nowo powstałe studio ROCCAT tworzy własną interpretację gry akcji opartej na taktycznej rozgrywce, w której rolę głównego doradcy oraz testera produktu będą pełnić gracze. ROCCAT Games Studio wychodzi z założenia, że przyszłością branży gamingowej jest bliska relacja pomiędzy deweloperem i społecznością gry, która ma bieżący wpływ na rozwój swojego ulubionego tytułu.

RGS zakłada, że żaden produkt dostępny na rynku w ramach Wczesnego Dostępu nie integruje swoich graczy i potencjalnych nabywców w tak dojrzały sposób, jak nadchodzący projekt niemieckiego studia. W Sick City fani będą mieli okazję aktywnie uczestniczyć we wszystkich najważniejszych decyzjach, które ukształtują wygląd finalnej wersji gry. Nowe mapy, frakcje, tryby rozgrywki, kampanie, e-sportowe aspekty tytułu zależeć będą wyłącznie od komunikatów wysyłanych przez społeczność gry. Sick City w ramach Early Access prawdopodobnie będzie kosztować 10 dolarów. Premiera pełnej wersji zaplanowana została na przyszły rok. 

materiały prasowe

Reklama

Reklama