Reklama

FIFA21 Challenge Event najchętniej oglądaną imprezą esportową EA w historii

​FIFA 21 Challenge, jednodniowy turniej esportowy, podczas którego najlepsi zawodowi piłkarze świata połączyli się z najlepszymi zawodnikami FIFA był ogromnym sukcesem marki EA SPORTS. Przyciągnął średnią minutową publiczność (AMA) w liczbie 254 057 osób, o całkowitym czasie oglądania wynoszącym 1 024 696 godzin, co czyni z niego najbardziej oglądane wydarzenie esportowe w historii EA.

Dodatkowo, transmisja ponad dwukrotnie zwiększyła metrykę oglądalności ustaloną przez drugą z kolei najpopularniejszą imprezę obsługiwaną przez EA. Było nią FIFA Global Series FUT Champions Cup: Barcelona, które odbyło się na przestrzeni kilku dni w styczniu 2018 roku z AMA wynoszącym 92 678.

EA SPORTS FIFA 21 Challenge to nie tylko plejada gwiazd, ale także pierwsze wydarzenie wykorzystujące nagrody publiczności FIFA Global Series Viewership Rewards. Powstała interaktywna transmisja z korzyściami pojawiającymi się w grze dla widzów, aby jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie użytkowników i czas gry.

Reklama

FIFA 21 Challenge było częścią serii przedsezonowych działań EA SPORTS FIFA 21 Global Series, w których uczestniczyli influencerzy, piłkarze i profesjonalni gracze w FIFA, we współpracy z największymi na świecie platformami streamingowymi. Jest to ukłon w stronę odnowionej strategii EA, która wykorzystuje konwergencję tradycyjnych sportów, gier i popkultury do tworzenia nowych, wciągających i dostępnych materiałów dla zróżnicowanych grup odbiorców.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy