Cybersmile i ESL mówią "Nie" toksycznym zachowaniom w świecie gamingu i technologii

​ESL i Fundacja Cybersmile rozpoczynają współpracę, która jest częścią szerszej akcji mającej na celu zwrócenie uwagi na toksyczne zachowania w środowisku gamingowym i technologicznym.

ESL i Cybersmile będą walczyły o to, aby wszyscy mogli czerpać to co najlepsze z niesamowitego świata technologii bez obaw o bycie obrażanym i stawianym w niekomfortowej sytuacji.

Reklama

ESL, które jest częścią międzynarodowej grupy MTG, to największa na świecie firma zajmująca się e-sportem, odpowiedzialna za organizację największych turniejów dla graczy. Co roku, setki profesjonalnych drużyn e-sportowych rywalizuje na całym świecie o imponujące nagrody, a ESL jest największym dostawcą e-sportowych treści na najważniejszych platformach transmisji online, takich jak: Twitch, Yahoo!, Azubu i Hitbox. Miliony graczy oglądają wydarzenia organizowane przez ESL, jak chociażby Intel Extreme Masters Katowice 2016, które osobiście odwiedziło ponad 113 000 osób, a 34 miliony unikalnych użytkowników oglądało rozgrywki w Internecie.

Od początku 2015 roku Cybersmile ciężko pracuje nad problemem toksycznych zachowań występujących w środowisku graczy, współpracując z najważniejszymi firmami z branży technologicznej, jak Intel i Twitter. Wsparcie ESL pozwoli Cybersmile dotrzeć do jeszcze większej liczby osób dotkniętych cyberprzemocą i promować pozytywne gamingowe wzorce. Cybersmile planuje mocniejsze zaznaczenie swojej obecności na imprezach organizowanych przez ESL na całym świecie.

- Wszyscy w ESL cieszymy się na myśl o rozpoczęciu współpracy z Cybersmile. Chęć pomocy graczom narażonym na cyberprzemoc doskonale pasuje do naszego zaangażowania w walkę z toksycznymi zrachowaniami w gamingu i e-sporcie. Przed nami ekscytujące czasy - powiedział Craig Levine, CEO ESL America.

- Zostanie oficjalnym charytatywnym partnerem ESL idealnie pasuje do Cybersmile. Tak duże zaangażowanie w świat gamingu będzie miało ogromny wpływ na wypełnianie naszej misji w tak zróżnicowanym, globalnym środowisku - powiedział Dan Reisbeck, współzałożyciel Fundacji Cybersmile.

E-sport nieustannie zyskuje na popularności, natomiast  problem cyberprzemocy nadal jest aktualny i stanowi wyzwanie dla branży i samych graczy. Mowa nienawiści, rasizm, seksizm i homofobia to przykłady toksycznych zachowań, które nie są akceptowalne w gamingu. Współpraca ESL i Cybersmile ma jasne przesłanie - każdy może być graczem!

materiały prasowe

Reklama

Reklama